Hlavní stránka - hlavička

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1
Bio odpad
Bio odpad
2
Bio odpad
3
Bio odpad
4
Bio odpad
5
Bio odpad
6
Bio odpad
7
Bio odpad
8
Bio odpad
9
Bio odpad
10
Bio odpad
11
COUNTRY VEČER
Bio odpad
12
Nebezpečný odpad
Bio odpad
13
Bio odpad
14
Bio odpad
15
Bio odpad
16
Bio odpad
17
Bio odpad
18
Bio odpad
19
Bio odpad
20
Bio odpad
21
Bio odpad
22
Bio odpad
23
Bio odpad
24
Bio odpad
25
Bio odpad
26
Bio odpad - kontejnery a pálení
Bio odpad
Odstávka elektřiny
27
Bio odpad
28
Bio odpad
29
Bio odpad
30
Slet čarodějnic
Bio odpad
1
Bio odpad
2
Bio odpad
3
Bio odpad
4
Bio odpad
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí od 17:30 do 19:00 hodin

    středa od 9:30 do 11:00 hodin.

  2. Telefonické podání: +420 602 640 476
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu repov@centrum.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Řepov 36, 293 01 Mladá Boleslav.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Poskytnuté informace

 

Příjem žádostí a způsob podání

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě na adrese Řepov 36, 293 01 Mladá Boleslav v úředních dnech a hodinách:

    pondělí od 17:30 do 19:00 hodin

    středa od 9:30 do 11:00 hodin.

  2. Telefonické podání: +420 602 640 476
  3. Poštou na adresu Obecní úřad, Řepov 36, 293 01 Mladá Boleslav
  4. Elektronicky na e-mail: repov@centrum.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
  5. Elektronicky datovou schránkou: 3d2as86
  6. Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm. a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní / městský úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) 100 Kč
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 2 Kč/ks
- oboustranně formát A4 - Kč/ks
- jednostranně formát A3 - Kč/ks
- oboustranně formát A3 - Kč/ks
- kompaktní disk (CD) - Kč/ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie) - Kč
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Bez finanční úhrady budou podávány informace:

Formuláře

Další formuláře naleznete pod tímto odkazem: formuláře pro státní správu.